· Dodanie tovaru Tovar, ktorý si v našej firme objednáte si môžete prevziať osobne alebo Vám ho dodáme na dobierku, prostredníctvom Slovenskej pošty za 6€, alebo na adresu za 7€, prípadne po telefonickom dohovore osobne z dovozom až k Vám domov.
Tovar zostáva až do zaplatenia zásielky vlastníctvom firmy Igor Čamara, Nadlice 88 [ Nahor ]
|
· Ochrana osobných údajov Firma prehlasuje, že akékoľvek osobné údaje sú dôverné a nebudú inak zverejnené ani poskytnuté tretej osobe, s výnimkou prepravcu, podľa zadaného mena a adresy. Vyplnením objednávkového alebo registračného formulára dávate súhlas na zhromažďovanie a archivovanie Vašich objednávok. [ Nahor ]
|
· REKLAMAČNÝ PORIADOK I. Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a firmou Igor Čamara. Prevzatím tovaru od predávajúceho súhlasí s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom stránky . Prevzatím tovaru sa rozumie okamih jeho odovzdania prvému prepravcovi.
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka a podľa zákona o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Záruka sa vzťahuje na produkty stránky www.camara.sk, ktoré boli zakúpené a reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. V prípade, že zákazník nakupuje produkty na firmu, reklamácia sa rieši podľa Obchodného zákonníka.
II. Dĺžka záruky vzťahujúca sa na produkty e-shoppu
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov pre koncového užívateľa.
III. Záručné podmienky
Kupujúcemu je odporúčané prekontrolovať stav zásielky ihneď pri prevzatí od prepravnej spoločnosti a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti . Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar zakúpený v e-shoppe , vrátane príslušenstva, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho – spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci teda firma Igor Čamara.
Oprávnená reklamácia na produkty zakúpené na www.camara.sk sa vzťahuje na:
vady materiálu, funkčné chyby a na nedostatky vzniknuté pri výrobe
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie produktov zakúpených u nás na vzniknuté:
-pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
-prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
-znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
-používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou,chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
-zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
-prepätím, napr. pri údere blesku
IV. Spôsob vybavenia reklamácie
Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, tovar bude opravený s prípadnou výmenou vadnej časti za novú. Predávajúci je oprávnený reklamovaný tovar kupujúcemu vymeniť za tovar s rovnakými, alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami. Pokiaľ nie je výmena, ani oprava možná a charakter vady nebráni obvyklému užívaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na vrátení ceny tovaru. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle prepravnou službou na adresu kupujúceho.
V. Záverečné ustanovenia
Tieto Reklamačné podmienky sú platné dňom vzniku e-shopu. [ Nahor ]
|
· Vrátenie tovaru zakúpeného u nás Tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť v originálnom balení, kompletný, nepoškodený. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame z dôvodu nemožnosti overenie relevantnosti zásielky.Akceptujeme len obyčajnú balíkovú zásielku alebo osobné doručenie. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená do 15 dní, po skontrolovaní vráteného tovaru. [ Nahor ]
|